3 september. dag 23

11 september 2016

Vandaag was de tweede volle dag in Singapore.
We begonnen de dag in the Suntec city. Roos en ik konden even winkeltjes bekijken met aparte spulletjes. Ondertussem gingen pap en mam voor een sieraad kijken. Daarna kon onze city tour beginnen. We stapten uit in Clarke Quay. Vanaf daar zijn we langs de Singapore River gelopen. Onderweg kamen we oude pakhuizen tegen waar allemaal restaurantjes in zaten. Daarna kwamen we langs een beeld van Raffles. Toen liepen we verder langs de River. We zagen de skyline van de achterkant. Toen liepen we naar the Merlion. Onderweg moesten we even over het formule 1 parcour heen lopen waar over 2 weken Verstappen rijdt! Bij de the Merlion hadden we prachtig zicht op Marina Bay en the Singapore flyer. Vanaf daar liepen we naar de Singapore flyer en gingen een ritje maken in het reuzerad . We hadden een prachtig uitzicht over heel Singapore! Daarna gingen we nog wat winkelen in de shopping walls en wat drinken bij Starbucks.
Rond 7 uur gingen we naar Marina South. Een paar waar een licht festival was begonnen. Er was een prachtige licht shoe met muziek. Vanaf daar zijn we door de Marina Bay hotel gelopen en naar het evenementen plein gegaan waar een watershow was. We hebben daar genoten van de watershow en van de massa mensen die pokémons aan het vangen waren. Daarna zijn we naar de Mac gegaan nog even snel iets eten en toen ons bed in gedoken