24 augustus. dag 13

24 augustus 2016 - Malang, Indonesië

Vandaag al vroeg uit de veren.
5:30 ging de wekker. We moesten de trein halen van 6:50. Dat hadden we met gemak gehaald. Het was een luxe trein met genoeg ruimte en super fijne stoelen. De treinreis duurde 3 uur en 3 kwartier en ging door de prachtige rijstvelden en dorpjes. Bij aankomst in Jombang (Oost-Java) stond de chauffeur klaar en ging de reis verder naar Malang. Onderweg hebben we het stuwmeer Selorejo bekeken en tussen de rijstvelden en velden met groenten gelopen. Was erg leuk om dat water van veld naar veld te zien lopen. We hebben met dat prachtige uitzicht ook even een leuk eet tentje uitgekozen en wat lekkers gegeten. Daarna zijn we nog even gestopt bij de warerval Coban Rondo. Toen hadden we de optie om te gaan paragilden, maar helaas was de piloot er niet. Nu morgen vroeg nog een kans:). Eenmaal in Malang aangekomen in het hotel Enny's Geust House (17:00) lekker rustig aan gedaan en savonds lekker gegeten in het dorp met als drinken de specialiteit van dat tentje ( was niet echt een succes).
Daarna terug naar het hotel en vroeg gaan slapen, want morgen er weer vroeg uit voor het paragilden. Heb er zin in!!!