25 augustus. dag 15

25 augustus 2016 - Malang, Indonesië

Vandaag de dag begonnen met paragliden. Op het begin een beetje spannend, maar eenmaal in de lucht had je prachtig uitzicht over de steden Batu en Malang. De filmpjes van het uitzicht wachten nog;). Daarna meteen door naar het Holland House waar onze mountainbikes klar stonden. Eerst nog even een cache gezocht samen met de gidsen. En weer gevonden! Al de 4de in Indonesië :). Toen begonnen aan de fietstocht door de stad aan de linkerkant van de weg fietsend :o.Veelal berg afwaarts, maar ook een kilometertje super steil omhoog (vond ik wel leuk!!!). De fietstocht was bijna 30 km. Het ging tot aan het hotel. Toen meteen door naar de twee markten die we vandaag nog zouden bezoeken en als echte hollanders natuurlijk op de fiets. Eerst langs de plantenmarkt en daarna door de volgeltjesmarkt (eigenlijk werden daar alle dieren verkocht die je maar als huisdier kunt bedenken). Dat was wel zielig om te zien. Toen lekker gegeten in de stad en terug naar het hotel gefietst. In het hotel hebben we even opgefrist en uitgerust.
Savonds werden we weer opgehaald en gingen we eten bij onze gids thuis. Dat was een heel heel klein huisje wat ze helemaal zelf hadden gemaakt. Steen voor steen! Ze hadden geen meubels in het huis en een heel klein keukentje met 1 gaspitje, maar het eten wat we samen met hun hebben gemaakt was verrukkelijk!
Toen terug naar het hotel en lekker vroeg slapen na deze drukke dag