28 augustus. dag 17

28 augustus 2016

Vandaag staat er een lange reisdag voor de boeg, maar iets nog de schildpadjes :). Gisteren de grote gezien en vandaag mochten we de schildpadjes die net 7 tot 10 dagen oud waren uitzetten. We mochten er 14 uitzetten en dat hebben geprobeerd met een turtle race;). We hebben gewacht tot dat ook de laatste (dompie) bij de zee was aangekomen. Nog even de grote golven daar genoten en toen terug naar de land rover. We moesten met de land rover een stukje door het water. Roos en ik mochten op het dak zitten van de land rover. Super leuk!
Tijdens de lange reisdag zijn we gestopt bij verschillende plantages. De koffie, de palm suike en de cacao plantages. Toen nog even gestopt bij het strand waar een cocosnootboom stond. Daar moest ik natuurlijk even in klimmen:).
Na dik 2 uur met de land rover moesten weer van auto wisselen. Terug naar onze normale auto hier op het eiland. Toen verder gereden naar de ferry, want we gaan Bali over. De ferry duurde ongeveer een 1 uurtje. En toen nog dik 3 uur over Bali, want we moesten helemaal naar de andere kant van Bali. We kwamen hier in het uyah amed hotel rond 8 uur aan. Lekker kunnen douchen onder een warme douche:) en lekker gegeten. Nu lekker vroeg naar bed een beetje bijslapen van de afgelopen 2 korte nachtjes met lange dagen.